Saturday, October 31, 2009

cerita....


Bohsan tahap cipan r...
.
aku x taw nak buat pe dah...
.
layan gitar...dah..
.
edit gamba...dah..
.
print note tok exam sok...malas...nnt2 r..
.
bukumuke(fb)....dah..
.
hmm...
.
da ujung2 sem, next week jusco bkt indah bwt jj card sale plak..aku dah le kering....duet tinggal ciput jer...
.
.
nak g klas photo..abg munzir bwt kat KL plak...xde bajet nak g sane...myk lg..
.
.
.
arghhh..nak buat ape ni???
.
.
jot!..ko bwt pe?........
.
la...tdo rupenyer...
.
nak buat video kat u tube, xde camcorder...dslr ade r...
.
.
hmm,..buat lagu r....
.
.
bile da time boring camni, baru aku ingat yang aku xde pakwe lg...
.
org len sume duk bergayut dgn boipren diorang...tapi ade pakwe, aku yang buat hal...mane x nyer klo 24/7 kene report klo nak g mane2...xde privacy langsung..
so, aku bersyukur n berbangga yang aku single..bebas nk bwt ape pon...
.
.
hehe..
.
jgn ingat org single sedih...tapi bile sampai mase, aku akan couple dengan org yang aku suke, n die yg menyukai aku...juz wait n be patient...
.
mak aku cakap, klo kite bersabar, kite mesti dapat yg lebih baik dari yang sebelumnye..
.
mcm dslr aku...aku b'sbr jer bile mak aku x kasi beli...
.
last2, mak aku yg belikan...best kan;-)
.
.
smalam aku call abah...tut..tut...

aku: aslammualaikum abah...abah sihat?(ayat intro..keh keh..)

abah: sihat...ade ape call ni? (aik..mcm taw2 plak)

aku: abah, duet blanje da abes...bleh x abah bank in sket..

abah: boleh...esok abah masukkan..utk kakak ape2 pon bleh..

aku: hehehe..tenkyu abah...i love u..

abah: love u too...

tup...henfon dimatikan..lalu kereta digerakkan...yeye abah nak masukkan duet...aku baru je blk dari kedai..bli megi..lapar r..
.
sayang abah..n mak...
.
suatu hari di kedai ikan
.
.
makcik A: ton, anak ko dah ade boipren?
.
mak : xde..knape?ko ade calon tuk anak aku ke? (mak aku punye selamba..ciap mak nnt)
.
makcik A: xlah..aku tengok anak ko tu rajin ea..bile aku dtg je die tgh m'bace...(makcik x taw saye tgh bace majalah fashion)...pastu pandai main gitar..pandai amek gamba...ape yg anak ko x pandai?
.
mak: (x pandai menganyam tikar lerr)..ye ke...anak aku tu baru clash..dgn bdk JPJ..(memandai je mak...x suke la bdk tu..couple 1 hari je..x dikire k)

makcik A: oOo...(ala, taw ler anak die da ade boipren)
.
perbualan mereka berakhir di kaunter cashier..dah2..x yah ngumpat psl aku..hahahaha..sibuk je kan nak taw couple aku...xpe2, da sampai seru nanti, saye jemput makcik ke majlis kawen saye..skang saye nak buat duet byk2 dlu..hehe
.
.
.
idea menulis lirik terbantut plak...


p/s: sorry u...i x suke bile u kongkong i..ini x boleh..itu x boleh..u boleh blah yer..sekian..nadea storybook..

No comments: