Monday, February 21, 2011

tips pemakaian shawl untuk perempuan berspek #02

sorry for my previous entry sebab takde gambar nak tunjuk pictorial and for those yang comment tak paham tu,here we go... kacang je bab gunting menggunting nih. macam ni ha:

gunting lepas tu, jahit tepi kat sekeliling kesan guntingan tuh. tapi, masa aku gunting ni, takde la aku gunting kat badan sendiri. gila hape..


done. maybe u girls ade cara yang more better for specky woman but i feel comfortable this way. tak rasa risau langsung dengan spek dan nak gelak ternganga-nganga. keh keh..inner yang perempuan2 cantik selalu pakai tu buat aku risau gile sebab sikit-sikit nak kena tarik ke depan. now, settle dah problem aku.


jangan tanya pasal lilitan shawl plak. aku tak reti.

22 comments:

aisyah said...

wah, boley try la gini. mmg susah kalo pakai spek dgn inner 2, muka macam tembikai je rase, huhu

Nor atau Nad said...

bijak!!! nak tiru ;)

HERNEY AQILAH said...

good idea!!must try ni..hehe

Anonymous said...

yeay! da fhm..
thanx dear..
^_^

Teacher Hafizah said...

bagus cara ni nad :)

Lili Sakina said...

pandailah...xpnah tpk

NADIA RAJAMI said...

Kretip la.. n thnx for sharing!.. Hehe

aryu said...

nak kata apa eak

terer laa..:)

Khadija Sakaria said...

brilliant ! aku pon pakai spek jugak, kalau pakai inner biasa kenalah selalu tarik kedepan. leceh. tp, dgn kau punya idea ni bakal hilang masalah aku. terima kaseh beb.

cEro said...

cantek pon cantek,
tp kalo ko selesa, tu lg bgus dan penting!

well done!

sarah said...

good info kak nadea !

petisuara said...

kau serius potong ke tudung bawal tu weh?hahaha..nais!

Kap said...

kacau betul.
aku haram tak faham :D

lynnlola said...

sygnyee ase nak potong tudung bawal tu.hehe=D

yangyuyu said...

hi nadia..useful tips nanti akak try, nasibla tudung bawal simpan dlm kotak tak buang lagi:)

ada post entry pasal shawls kat sini

http://bamyuyu.blogspot.com/2011/02/shawls-lover.html

Encik Psychopath said...

saya nak tips memakai shawl bersongkok. ASAP.

eesyaheera said...

KALAU ADA AWARD BLOGGER PALING KREATIF, MEMANG AKU VOTE NADEA. KREATIF GILA OI

hanjiechan said...

hye..just dropping by pas tgk entri ni..it was sanad kretip!sy br je berjinak2 pkai shawl n x ske sgt pkai inner yg ade jual kat kdai 2..die ske ke dpn n nk gelak pown kne kaver..aishh~bebel lak kat cni..anyway,im gong to try dis rite now!tq..bubye..^_^

nerdy nadea said...

yup, i real ly potong guna gunting..hehe..hey, thanx everyone..mm, korang kalo ade cara yang lagi best, share la sama k =)

nerdy nadea said...

yang jantan2 kat sini, nanti aku edit gambar korang kasi pakai shawl..mau? hoho

Zunaidi said...

suke baca blog ni..

Zunaidi said...

pandai awk buat