Friday, April 2, 2010

Reminiscence


Masa..kita selalu tunggu dia tapi dia tak pernah tunggu kita..dalam kita menunggu, kita tak sedar yang masa sudah pun berlalu..dan tanpa kita sedar masa dah pun merubah perkara disekeliling kita.
bila tiba masanya dan berakhir, kita bermula semula menunggu masa..
haish...
semua benda yang aku buat di universiti ni, semuanya aku kumpul dalam satu kotak.

setiap satu membawa erti tertentu..
i'm going to miss campus life...
a few days before my life end at university..


korang mesti pernah ade diary kan..hehe, ni la diary aku..tempat aku coret segala benda crapping ntah hape-hape before aku terjun dalam dunia blog.



dapat bace tak ape yang aku tulis..haha, ni la ambition aku yang selalu nak jadi semua benda dalam satu masa. dan tak lupa gambar aku yang selalu bajet.hehe


my reading stuff...i hate novels. pernah beli buku harry potter, lepas tu bace 2 chapter je. orang tak pandai english. bosan nak tengok dictionary..hehe..
magazine ni, lepas dah bace, bleh koyak-koyak buat mini studio macam nih:




my very first gig ticket and also my very last..sebabnya aku tak tahan dengan bersesak-sesak sampai kaki kena pijak and kena tolak-tolak dengan budak-budak gig yang dance macam orang mabuk kuda kepang.
*but big applause for the times.


lastly, i'm going to miss my work station..kat rumah takde table kaler oren macam ni...huhu..
belom lagi habis final exam, dah sadis nak tinggalkan campus life..

nak campus life? amek la master. tetibe ade suara yang menyuruh aku amek master. ok, stop dulu. penat belajar.


p/s : stop playing.


7 comments:

Wanturd™ said...

mampu cakap 'wow' je..huhu

izYaN said...

Sambung master jek...or PHD even better...

Zaqyah Razak said...

campus life memang terbaik kalau kita jumpa yang satu kepala.

emezul said...

haha..yp..btolla..lg2 sangat bhgie bile jmpe kembar kan.hahaha

TeRRoRRiZZ said...

terharu coz muke aku ader............
uwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emezul said...

ala.. nad muke aq de ke??? hohohoho..iman pon de..eme je xde..huhuhu

nerdy nadea said...

oit..perasan betol ye gambar korang ade kat dalam ni..takpe..nanti kita buat special photoshoot for member gonjeng universitas...tahun depan eme kawen..cepat2 jadikan aku auntie ye...