Friday, March 19, 2010

taknak cakap banyak. layan je photoshoot sunrise tak menjadi sebab mendung.

taknak cakap banyak konon..tajuk entri je dah membebel sakan. heh..*diam*
penat petang tadi tak abes lagi..line bilik macam s*__t sebab dah 3 hari takde internet. according to entry titled, photoshoot yang pada mulanya rasmi untuk sunrise berakhir menjadi photoshoot gedik sebab cuaca mendung. matahari segan nak memancarkan kesinaran kegemilangan kecemerlangan..ok enough.

LAYAN...ZASS..


sillhoutte at 7.35 a.m

gedik giler budak-budak 3 nih..
ececeh....apex macho, jangan marah saya..dia ni yang nak ngorat saya..
(haha, mampos kene luku dengan si manggis ni yang pakai baju kaler rumput)

(sejarah kemenangan photo jump contest..aha, itu aku *buat-buat tepuk tangan gaya monyet-_-)

mataharee dijari telunjukku..


bajet..bajet..

jump tero jump!


acara sukan lompat melompat tamat..




p/s : penulis sudah ada tenaga selepas adegan hampir pitam di cict petang tadi.

14 comments:

mizzura said...

wah..kenangan kemenagan. nice! kat mana ni..?

amie said...

nice..
sangat santek..
:)

nerdy nadea said...

kat balai cerap utm skudai..meh datang sini meh..kite bwt shooting..heheh

Mummy Chubby said...

nadia...de wat part time photo shoot x? leh x amik outdoor photoshoot mummy se-family? u took nice picture la dear...

nerdy nadea said...

sorry mummy..x prasan msg mummy..ade2..saya buat..tapi klo mummy mmg da dekat2 utm, bleh je saya bwt photoshoot tuk mummy..no charge tp belanja sy makan ok x..hehehe..;-)

Mummy Chubby said...

ishh...nad jgn camtu, mummy bayaq arr nant..let say mummy request kat danga bay,nad bleh dtg ka?cntk sket view...mummy ni xphotogenik tap berangan gilos nak wat outdoor photoshoot...

nerdy nadea said...

boleh jerr..saya dah send message via FB. do check ya...

Nanx said...

love these pictures!

♥ Juliana Violet ♥ said...

creative nye pic nadia...
vee suke sgt tgk...
=)

Ken Wooi said...

nice shots :)

Faarihin said...

salam singgah sini..

wah.. nice picture...

jeles plak tetiba..

hahaha..

leh minta ajar skill2 tu lepas ni.. hehehe..

p/s: nak add link blog ni ye dalam photo blog saya.. salam kenal dari saya.. (^__^)

saya_arief said...

nice..
:D

absolutely emy said...

cantik gambau.. :P
kat balai cerap ke? lama tul tk panjat balai cerap..

hazman aka species1980 said...

hmmm... kagum betul la ngan gambar nie...