Thursday, October 29, 2009

CITA-CITA aku..

Mase kecik-kecik dulu, cita-cita aku nak jadi pramugari sebab macam best jer tengok diorang mekap cantik-cantik and duk kat dalam kapal terbang…tapi, skang…
.
.
aku teringin sangat nak jadi fashion photographer macam uncle bustamam mokhtar...

Sbb ak ske tgk American next top model..
bleh menyelam sambil minum air klo shoot fashion photo sbb aku suke gak lukis design dress n top..
dari kecik lg ak memang ske sgt melukis..
aku pnah bwt komik mase darjah 6 tp member hilangkan… Sayang btol…
then, skang dari hobi melukis, aku ske digital imaging mcm fotografi nih… tp,aku ade Nikon D60 jer as beginning..xper,nanti aku dah keje sok, aku bley bli camera yang lagi high…
ni la satu-satunya gadget yang merangkap nyawa aku...
n my truly soulmate..hehe...

No comments: