Thursday, October 29, 2009

FASHION PHOTOGRAPHER..

FASHION PHOTOGRAPHER WANNABE....
.
.
ni sume aku shoot kat blakang rumah aku je..hehe..


m0del: Qurratul  Ain Natasya...
cantik x adek aku? hehe..
.
.
.












 Wardrobe sume aku punyer...
Dress dinner lepas2..pakai sekali jer...

more photo at : nerophotograph.fotopages.com


speed 80
aperture 7.1
flash gun: vivitar (pinjam dr boni ;-D)

adek aku yang ni malas sekolah...

cita-cita pon x taw ape...

pening aku nk pikir mase depan die...

jdk model pon kayu giler..

lokasi: di suatu petang yang redup... 

aku: tasya,ko nak jadi besar nanti?
.
tasya: hmm, ntahla..x pnah pikir pon..
.
aku: (adus, aku plak yg pening...) eish,cita2 pon x taw..ko jadi tukang sapu nak?
 .
tasya: ish,  tamolah...(sambil tersengih cam siput sedut)
.
aku: abes tu, x reti2 nak pikir nak jadi pe nnt...
.
tasya: ha a ek...nak jadi pe r kak?
.
aku: (tanya aku plak) susah2 ko jadi model je lah..ko pon bukannye pandai pon...g skola nak berpoya2 jer...
.
tasya: model?..takut r...(aku da agak dah sebab budak ni bukan reti bercakap pon)
.
aku: ...............................(malas nak layan dah...)


Jom tengok model photoshoot...


p/s: things u can do to reduce global warming =
.
lead an energy-efficient life style..save electricity by turning off lights when u leave room, n using only as much light as u need;-)

3 comments:

Anonymous said...

timr shoot aq de kat umah nad
haha

nurul nadia said...

ye eme....

sugar said...

wahhhh aku baru taw nama adek kaw.
hahaa.
tiba2 rasa normal.
semua pon cakap nama aku pelik.
sekarang dah ada geng walaupon x kenal.haha.

btw, adek kaw memang cun.hehe