Friday, April 22, 2011

buat kawan dengan rakan sekerja

wanna be happy at work? make a click.=)

last month, kitorang pergi air terjun sagil, this month pergi bbq kat pengkalan balak, next month ...dunno yet. 4 of us. greatly different personalities. sorang suka nasyid, sorang suka lagu-lagu asli, sorang lagi suka hindustan dan aku, mix la..suka je semua. tak kesah la ada yang skema, ada yang pelupa, ada yang kurang rajin,.hak hak..currently, i'm happy=) yes, i need friend to be happy.
lepas BBQ, pekena pulak coconut shake klebang. pewrgh, terbaik dalam malaysia kot. heh~ then, malam ni nak pergi midnight cinema tengok citer THE ROOMMATE  ^_^
pasal hal kerja, semua kitorang dah tinggalkan dalam bonet. naik sekolah nanti, baru amek balik.

7 comments:

jaya jr said...

nak cari lah tempat bakor ayam tu yang harge rm19.90..senang sikit nak BBQ..klo mahal pade tu mmg tak beli ah..haha

Kap said...

19.90 tu termasuk ayam sekali ke, awak? :)

Khai said...

wohoho..bestnya. :)

cEro said...

hahaha, terbaEk arr cikgu...
baru laa cool camni..

::FAIZ FARISH:: said...

bestnya bbq

Miss Emmi said...

http://emmiliciousboutique.blogspot.com/

Mek Norfa said...

bestnya BBQ..