Monday, April 25, 2011

no manners

kepada remaja, kamu bakal jadi ibu bapa. ibu bapa kepada anak-anak kamu yang akan datang. jadi, kamu sebagai remaja jangan nak kurang ajar dengan orang tua sebab tak mustahil anak-anak kamu nanti kurang ajar dengan kamu. masa tu dah takde gunanya kamu nak kenang kembali adab kamu dengan orang tua terutama ibu bapa kamu dan guru kamu sendiri. KARMA~

aku bengang betol dengan budak yang takde adab kat cikgu sendiri dimana cikgu itu hampir dilempang oleh budak yang terlalu biadap. yup, budak kalau biadap dengan aku macam tu, aku terus tadah tangan, doa kat tuhan supaya ampunkan budak tuh. memang dosa besar gila kalau cikgu sendiri pon nak kena pukul.

kereta member aku dah kena calar ...dengan duit syiling, kot. aku belum lagi. might be next. korang remaja-remaja ni nak kurang ajar? silakan lah kalau kau tak pikir apa yang cikgu kau doa untuk kau tiap-tiap hari.