Friday, September 14, 2012

eid mubarak 2012: edisi kelabu rock

setiap kali raya aku tak suka bila mak aku tak gila gambar macam aku. raye lepas-lepas, memang haram langsung takde gambar mak.heh~ but this year,banyak gila kot gambar mak ;-) siap mak ajak pergi laut tuk amek gambar. awesome lah mak. gimmefive!

kat minyak beku Johor. i orang jawa batu pahat parit raja :-)

my big lil brother..sekarang sambung belajar di politeknik perak.


2011 vs 2012..pfft, the amount still da same but bersyukurlah ada orang nak bagi..lebih-lebih kat orang yang da bekerja macam aku nih. cucu sulong ^-^..posing lari sket tapi tetap sukeeeee...

Raya pertama macam biasa sakit perut sebab overload dan jisim naik sampai 54 kg weh. bahaya raye pertama nih.

Raya kedua - balik rompin pahang.

 sempat singgah pantai mersing..

pilot and co-pilot. tapi aku tukang tido je.

Raya ke -3


raya ke tiga macam kelakar sebab kitorang tak pergi open house. tapi kitorang pegi kenduri kawen. 

tok su kusayang. toksu aku muda sebab anak dia sebaya aku.hoh, takde maknenye nak panggil pakcik pakcik nih. otw dari pahang ke melaka,boleh plak kereta buat hal kat segamat. stay segamat 1 malam. melayang rm300. hmm..tapi raya 2012 ni paling "lain" lah..maybe sebab banyak spend duit kot. bonus yang aku dapat before raya tuh, 1 hari da abes. i splurge a lot..mentang-mentang da keje pegang duit sendiri.

a part of my big family...^o^


No comments: