Wednesday, December 11, 2013

Inspired Baju Kahwin Resepsi

aku propose design TIMELESS kat tailor aku. haha. nak simpan lama kononnya lah. sampai sekarang asyik wassap je nak tukar-tukar design.huh. kesian dia. fussy sangat aku nih. tapi nak yang simple. taknak sarat bling-bling sana sini. less is MORE okeh bebeh. aku berkenan design macam nih :

designer : ellie saab

bayangkan tambah lengan. shantekk ^_^..tapi skirt kembang sangat.

designer: sherri hill
yang ni look at the waist. perfect.

credit to adriani. designer : Jezmine Zaidan

ye,,yang ini cantik giler..huhu..tapi nak sewa tak muat.~_~

credit to Rina Hamid. Designer : Shannel Harun


credit to Yuyu. Designer : Engku Rizal

design ni yang buat aku meroyan kat tailor aku. kehkeh..princess cut! nak pakai tudung macam tu jugak. taknak turban.

credit to iffahana.

hmm, memang. MEMANG dasar nak design macam nih dan dah boleh agak baju resepsi aku nanti macamana. heh~ tapi taknak tiara, taknak sarat, taknak pakai rantai kat luar tudung, taknak OVER. colour yang aku pilih ala-ala calamine pink.

ok lagi sebulan nak pegi fitting. hopefully turn out well sebab tempah bukan designer.

3 comments:

cEro said...

Apa yg aku perasan, semua dress kau tunjuk ni ada pinggang, which is sgt sesuai dgn kau dan komposisi badan kau.
Aku bukan expert, tp ada laa jugak sikit2 aku telek buku perkahwinan...hahahah

Fiza Rahman said...

Cantik² design baju pengantin ni.

Smoga urusan berjalan dgn lancar & di permudahkan olehNYA ☺☺

nerdy nadea said...

cero..u know my taste...teheeee

fiza, thanx..aminnn