Friday, May 28, 2010

setengah jam 80 sen

encik streamyx datang umah..

aku : encik, dah berkurun saya tunggu nak pasang intenet nih.
encik s : bukan salah saya. diorang yang lambat bagitahu.
aku : yelah, saya tak marah encik. saya marah diorang.

pc aku di on.

encik s: lembab la pc awak ni. kena servis ni.
aku : baru je servis 2 bulan lepas.
encik : apesal pc awak tetibe gelap ni?
aku : oh, die memang macam tu.
encik s: lambat la pc awak ni.
aku : (tadi kan dah cakap..aku gerutu dalam hati)

tetibe encik s main intenet kat situ. bukak berita. bukak  adress list aku. aku tengok je.

hmm, bile dah siap. adek nombor 4 " akak, nak guna intenet ". aku jawab " okeh, setengah jam 80 sen.

6 comments:

TeRRoRRiZZ said...

bapak berkire kakak nadia nih....................

nurul nadia said...

berkira r..nanti aku gak yg kena bayar..ha3..

Jantan Keparat said...

hakhak!!!
selamat berniaga..
hehehe

emezul said...

ni btol2 ke olok2,,
wah ni balas dendam pe..
post banyak2..
hehehe

nurul nadia said...

ok la..1 hari 1 post..bukan aku keje pon..menganggur je..klu bleh 1 jam 1 post..ade beran? keh..keh..

Kap said...

80 sen murah.
tapi lambat lah pc awak ni ;)