Tuesday, March 15, 2011

RAWAK : lepas camping

rehat ? tahik kau. aku buntu doh cari idea untuk science competition next week. penat ber-you-tube, aku tengok photoblog. nak cari idea editing. aku tak tahu la kenapa aku ni bodo sangat dalam penghasilan editing yang kreatif. aku edit, aku buang. kejap edit, kejap delete. macam bangang. memang takde talent tapi still perasan. malang -_- camping tu ok la. aku tengok bebudak semua happy gila dengan khemahnya, masak-masaknya, firecamp show, dance..dah macam prom night pon ada. (sebab sini takde melayu)

4 bulan ni keje still tak dapat gaji. dapat gaji segedebuk sok,sape nak aku belanja?? ok, lupakan. aku nak bayar hutang. kereta pon dah 3 bulan sangkut. beli DSLR baru? hmm, entahlah. speedlight baru mungkin. =) atau kelas editing atau online shopping atau bagi semua duit kat mak abah. dahlah, benda belum dapat, tak baik nak berangan macam-macam. takut kecewa je.