Tuesday, January 18, 2011

burst into tears



hari ni, hahahaha..sekarang gelak tadi nanges. bangang betul, buleh plak aku termenangis depan cikgu-cikgu lain. memalukan. sebab tak buleh nak ngajar AKAUN. blank giler bila student ask questions. i was a science stream student in school and used to study engineering in UTM. how come this account thingy become my subject to teach? pasrah je lah cikgu-cikgu baru bila diberi subjek yang bukan opsyen. its better la daripada tak dapat posting..hari-hari gentel buku lejar gamaknye -_-

9 comments:

nurul lalala said...

be strong girl! opps..be strong miss nadea!hehe

NynaMysarah said...

chill kak nadea :)

ishiko said...

account?? wOouuww~

cEro said...

c'mon..
everyone knows u can do it..
you know u can do it, right?

H A N S said...

haaaa??? ksiannyer...sabar yer...

yangyuyu said...

akak yg buat akaun ni pun belum tentu reti nak mengajar akaun..btw its a challenge dik, tell yourself, account is fun

Khai said...

cikgu..tanya lah saya psl akaun..haha..aku dlu science stream..sekarang amik akaun.. :)

nurul nadea said...

yeah..accout was fun..baru study bab depan2..blakang ntah bila tah nak paham..huhu

en.sarip said...

tipu je student kate sng sgt ni, xkan xtau. suruh die test buat dlu. selang mase tu pegi la cek dekat cikgu2 yg tahu or cek buku.. tip tuk jd ckgu.. :p