Saturday, January 9, 2010

rombongan meminang

on 25 december 2009..
we all pegi rombongan meminang anak alfonso de albukek kat A-Famosa Melake..
menginap di Straitview Lodge...
dimana bilik airnye ade 1 kat luar dan harus berkongsi dengan bebudak bilik sebelah dimana mereka2 itu menginap secara long term di situ..
petang2, mereka2 itu suke2 je panggil2 kami..(taw la kami sume cun*..wek..wek..)
tapi bbudak laki kelas kitorang x bwt pape pon ..ishq..ishq..

(straitview hotel..eh* bukan..chalet je)

gambar:
otw nak pegi taming sari tapi parking jauh dowh...kat holiday hotel kitowang menyimpan kera..eh bukan*..kereta..

( sume berlagak macho jer sbb nak bergambar dengan tugu kat blakang tuh)
perasan x sape yg xde dalam gambar diatas nih?
yes..
budak yang paling GIGAM skali xde dalam gambar..
pelik tapi benar..
sori farid kamil..anda x sempat nak mencapub disini..jangan menangis k..huhu

cube perhatikan mamat yang paling tinggi dan memakai baju en. spongebob itu..
beliau xde gaye laen ker?


dari kiri: anne cumel, semah semut, ecoh matt, saye chantek, mamut mambo, atik elyana, pitong spongebob, wan wani, farid kamil (fuyyo..ade artis), bapak sarcasm, faizal ismail dan yanjoanne...


semuanya bajet cool sebab ramai gler pelancong foreigner mase tu..
tapi nak jugak bergambar...
sumernye GIGAM (gile gambar)..

jurugambar :tero-rism(of course la xde dlm gambar) tetap bersabar shoot gambar kitowang...hehe..tenkyu tero...
xpe, aku tebus dengan gambar laen k..

haha..ni kitowang tengah maen chess..
aku yang perasan chantek ni jadi queen..
yang depakan tangan tu soldier sebab nak protect queen..
hihi..sori anne cumel..
ha mamat yang macam nak berlari sebab nak masuk dalam gambar ni adalah knight yang bukan pasukan putih...haha..

yang pakai henbeg hitam tuh adalah jurugambar tadi yg x msok dalam gambr kat umah anak alfonso di albukek td...tero-rism..

tiada pasukan yang menang kerana masing2 sedang menuju ke tempat untuk melaburkan duit..
pahlawan mega mall..

balik dari megamall tetiba yanjoanne and farid kamil menegur my attire..

"wei,nape ngan blakang ko nih?ade kuah rendang la.."

aku berpaling 180 darjah ke belakang.

"wtf!..sumbady telah menumpahkan kuah macam kuah sate kat blakang aku tanpa memberitahu or meminta maaf"

wan wani :"banyaknye nad..."

aku gelabah..tolong2..."wan, coverkan aku..malu ak..waaa....bad day.."

patotla aku rase macam panas je blakang aku nih..cett!

kalau aku dapat sape yang tumpahkan kuah kat blakang aku tuh, ak suh die blanje aku makan sate..

trimas kepada wan kerana beliau menjadi knight menyelamatkan aku mase tu walaupon wan bukan dari pasukan putih...hihi...guro2 je wan..

trimas2, jasamu di kenang...


esoknyer pegi mandi pantai pastu g planetrium..
ade pe kat sini?

haa...x bleh bawak masok dslr aku nih tp dengan kuasa halimunan, dpat jugak aku menyelinap kemera nih...

dalam nih ade...

(korang pegi la tengok sendri nnt ye
sebab x brape nak ingat ape yang ade..
ade la kapal angkasa
yang boleh dimaen macam game..
bleh naek beb)

yeah..ade model-model "myspace" angkasa lepas yang xkan anda lihat dimana-mana..haha...

annecumel, ape yang sedang ko lakukan?


3 orang kat tengah tu cobe menujah ke angkasa dengan menggunakan super power..hahaha...tingginye pegi..

kanan sekali..ecoh matt..ko x ready lg ker?

alamak, sorry kene cpat2 amek gambar klo tamo kemera kene rampas..

(agak2 klo diorang bace blog nih, diorang bwt tindakan tatatertib x?)


ape tengok2?

ha yang ini kitorang tgh tengok 3D show kat planetrium nih..

3D la sangat padahal skrin die jer yang melengkong macam kanta cengkong..

pastu hidangkan kitorang dengan cerite sains macam mase darjah 6..

diorang membute rupenye..aku je kowt yang tengok..

mane x membute klo seatnye bleh baring2 golek2..

pastu tutup lampu..

at least aku yang org melaka nih merasa la tengok..

t org tnye da masuk planetrium ke blom,
xke bwt malu org mlake je..


yeah..pegi boling,...

buat pertama kalinyer ak da pandai baling bola (naseb bek x hayun jatuh keblakang)
dan..


STRIKE!
(mesti akan dikutuk oleh yanjoanne)

watever...t bleh g maen dengan S..

Waktu nak blah dari melaka tuk balik JB,

4 makhluk diatas nih x balik2 lagi dan extend selama 2 hari dirumah masing-masing..

yang laki stay kat umah yanjoanne..yg pem...eh* aku sorang je la perempuan..
ghee...

mandi laut...

aku je yang x dapat mandi laut sebab adek aku yang sebal nih x bawak towel..
arghhh...
tp
xpe..
thanx tasya temankan akk..
model dari nadia photography agency: sedang membina istana pasir..

istana yang bakal diruntuhkan oleh makhluk2 yang sedang bermandi manda di blakang tuh..nampak x?

nape 4 makhluk nih x balik lagi?
ade la..
yey..bley jumpe S..bley maen bowling dgn S..
cess...kedengaran agak gedik ditelinga gue..

at the end kitorg hepi ssgt sbb dapat jalan2 b4 grad bulan 5 nih...

p/s : mak aku blom masok lagi planetrium nih...
xpe, t akk bawak mak g jalan-jalan ye..(hehe..walaupon mak juga yang tetap kene bayarkan tiket)

No comments: