Saturday, April 3, 2010

Bestie..

emeliana, ni pecial entry untuk kau..jadi sila sediakan duit syiling untuk belanja aku air tin mesin gedegang.
tankyu for always there when i need u. sesape yang nak kenal dengan bestie aku ni, sila batalkan niat anda kerana beliau akan berkahwin pada tahun hadapan dimana aku telah di book untuk menjadi tukang rosakkan gambar beliau..haha...(contoh macam gambar diatas. tegar betol aku edit gambar nih)
cun tak gambar ni? beliau shoot sendiri tanpa menggunakan remote.

eme ,aku mungkin akan kehilangan follower akibat muka kau yang seram ni..hihi..mungkin aku juga akan takut untuk membuka blog sendiri...hihi..tapi demi friendship kita, aku sanggup kehilangan reader daripada kehilangan kau..(wahah, *^*..cepat belanja aku)

satu yang aku nak pesan, jangan mudah menjadi orang suruhan ye. ade orang buli beliau. jadi aku akan jadi power ranger pink untuk protect beliau. kepada *pembuli yang bernama joyah, siap kau!

p/s : AKU SAYANG KAU..(ok lah, aku tebus dengan gambar kat bawah ni ye)

( dari kanan : eme, manggis, aku. tero takde sebab dia tukang shoot)

2 comments:

emezul said...

hahaha nad.. hepinye aq.. sukenye..
yaeah.... ade kolum khas tok eme ke??? haha sukenye ♥♥♥ aku sayang ko gak nad..♥♥♥ BFF..
haha..pasal belanje tu aq on je..bile aq dapat keje tetap n fes salary aq nti, aq blnje ko..haha

emezul said...

disebabkan gambo aku kat bawah tu npk cm gemok je.. aq xjadi nk blnje ko nad.. ko kan ptotnye pandai mengedit.. jdiknla aq kurus2 siket..bru ngancm..haha