Friday, April 16, 2010

tak cool ke layan hindustan wei?

layan lagu hindustan..tetiba member aku sampuk,
"kau dengar lagu hindustan nad?" dengan sengih macam mengejek.
"hekeleh..pelik ke weiyh.." shut..sekental-kental aku, ingat aku tak bley layan hindustan ke wey...haha..tak semua hindustan tangkap leleh.

tapi yang jadi fevret tetap yang ada cintan-cintan pastu gadoh pastu nangis-nagis. what a cliche..
semalam, aku layan citer ni..my name is khan..best giler. lain daripada citer hindustan len. this is more to hollywood level. thumbs up!


shah rukh khan sebagai penghidap autism and kajol sebagai widow anak 1 yang bekerja di salon. best woo..tak larat nak taip sinopsis kat sini. tapi lawak giler masa watak obama dilakonkan oleh sum1 yang langsung tak sama macam beliau..teehee..guling-guling gelak jap..




p/s : korang minat tak?
p/p/s : aku tahu citer ni dah lame release, tapi aku baru je dpt softcopy. nak tengok kat wayang x sempat.

4 comments:

[ a c h e e s ] said...

aku tgk citer ni banyak kali.. best. sebab ade msg yg nak disampaikan. even ade sedikit negatif dalam citer ni.

izYaN said...

aku nak cite nie...

Unknown said...

pd ak spe tgk@dgr hindustan superCOOL wei!
:))

Unknown said...

my name is HANIM,,LoL..

aku nk tgk my name is khan mlm ni,,dah settle exam,,gumbira,,leh marathon movie =)

pasni pecah pala layan psm balik