Thursday, April 8, 2010

study, makan, study, main


preparing for final exam is juz like a annual ritual yang dah alah bisa, tegal biasa...final sem, final year, final exam..rase macam MALAS sangat..haha..tengok aku dah caps lockkan.. macam ni ke nak amek master? aku tak..budak-budak dua ini ye:

study group photoshoot session begin after otak dah tepu dengan nota hafazan fakta-fakta subjek manufacturing technology..huhu..watak utama tak masuk lagi ni...here we go...

study kat mekdi, tak reti nak behave ke woi..dari kiri, manggis (anak bongsu), eme (emak) and aku (kakak sulong)..haha..hepy famili..uwekk;-P

kantoi nampak remote..

every hour beli eskrim je..memang pilihan tepat study kat mekdi sebab memang pandai membazir... kaya mekdi kalau ade study room..heh.


at the end, exam dapat buat sebab past year questions help us a lot..
so, tips study untuk final exam adalah ...
buat past year questions sampai muntah.



p/s : malam tadi aku kena migraine nausea sebab lepas exam terus pegi enjoy. serve me right-_-

p/p/s : nanti bile kau dua orang dah amek master, amek phd teros..nanti agak-agak kalau aku plak nak sambung blaja, bleh korang jadik superviser aku..heheh..

1 comment:

Wanturd™ said...

kan aku dah kata, mesti gambar asyik nampak remote je..keh3.