Saturday, September 25, 2010

mood nak konvo

dah 2 hari aku berada kat UTM. 4 hari lepas busy betol menjelajah satu melaka semata-mata nak cari baju konvo. baju kurung dengan kasut bertutup. semua tak berkenan. akhirnya, hampeh. sehelai sepinggang je nak konvo ni. nak pakai baju kurung biasa, girlfrens aku semua suh beli lain. tak vogue kata diorang. diorang punya baju dah macam baju nak nikah, pengantin, bling++.sepanjang aku kat UTM, 3 tahun shoot gambar konvo kat dewan, aku rasa konvo dan baju vogue naik ke pentas dah tak penting. tak feel.

haha..aku nak cari baju kat pesta konvo la. oh, by the way aku jaga gerai kat pesta konvo. tolong member meniaga. =)



pee/ass : jom pergi pesta konvo=)

10 comments:

Kap said...

kesian budak tu kena rasuk :)

Nurulbadiah Lai said...

owh..owh..happeningnyaa

Cz Aina said...

huhuhuhuhu..
i cr baju tok konvo smpi mydin nak tutup...
sampai bli baju dgn kain lain2....
sgt x macth,,,'
hahuahuhuhuhuuhu....

Na_i[K]siNaZ said...

yeah~
taniah cik nadia...!
slamat berkonvo!

eiysya zasya's said...

congratz..n happy konvo.. =)

cEro said...

tahniah untuk kamu!!!!

Anis izyan Abd Rahman said...

congratz dah nak konvo~

hiro said...

tahniah taw..

aleen adela akoo ^_* said...

wah,jom carik same2 jom!aleen pon insyaAllah konvo taun nih.cume xtau lg date bape hb.xde baju jugak...hu3
nway,congratz tau.

nurul nadea said...

da lepas konvo..yeay..huhu, korang yg nak konvo pon tahniah juga...