Tuesday, November 30, 2010

late night supper : honey butter toast

lepas makan nasik, mesti rasa tak cukup walaupun dah tambah 2 kali. hmm, ada ja rasa nak makan benda lain.


toast bread + butter + honey. alolo nak pergi McD beli hotcakes malam-malam macam ni memang malas gila lah..buat topping yang sama macam jelah. pan cakes tu aku selalu fail buat sebab aku buat tak sedap. haih..tapi guna roti ni sumpah yummy ^_^


oklah..lebih kurang lah ni..hotcakes ni credit to google.


p/s : alhamdulillah kenyang dah. buleh sambung membaca =D

9 comments:

I_Hate_Lolipop said...

rosak diet aku... ~ oh tuhan, kuatkan iman hambamu..

cEro said...

same laa dua2 gambar tu...
hehehe

twinkle twinkle said...

rase lapar plak tgok gbr ni;D

syaEYRA said...

lapo trus tgk gambo tu!

Marya Hana . said...

aik mcm sedap je buat mcm 2..
nak try ah !

::FAIZ FARISH:: said...

i love hot cakes. penah dulu berebut ngan kwn sbb tgl 1 je kena jual.. hahaha

cik EPAL said...

sedapnya pancake tu. meleleh air liur tengok. haha

DAUD said...

nak satu.
delivery k.

nurul nadea said...

@i hate LOLLIPOP, i dun think u need diet..hehe


@ cero, alolo..mane de same. saje nak bwt aku blanje..keh keh keh..


@twinkle, lapar makna je..


@ syaera, buatlah 5 -6 keping..


@ marya, u shud..huhu..tambah sket jisim badan tuh..hihihi


@ faiz, aku tahu..tengok pipi kau j dah bleh agak..hahaha=)

@ cik epal, itu MCD punye..huhu..

@ daud, klo aku buat mahal tahu. hohoho