Wednesday, November 17, 2010

pahlawan walk on deepavali

pahlawan walk ni lebih kurang macam jonker walk, bazar jb, bazar danga bay dan pasar malam. located in front of dataran pahlawan megamall and beside of mahkota parade.

dataran pahlawan megamall. time ni deepavali. yes, its massive jam. dengan bas rombongan sekolah lah, orang india nak berayalah, orang lepak-lepak...


ok, mari ikut saya jalan-jalan..hehe..

the one that i loveeee..HEADBAND!

inilah tuan punya kedai headband2 nih..farisha (kanan) yang kiri tu sambut deepavali..keh keh..my lil sis actually..

gerai basah ade, gerai kering ada, gerai stylo mylo, gerai arnab, gerai hamster..

see, sebijik macam kat danga bay..huhu..oklah, seluruh malaysia ade gerai yang jula barang-barang macam payung botol, etc bla bla..

rm8 sekali buat..inai art..

this is not mine..tak mampu aku nak membazir inai yang buleh tahan seminggu nih..

snap sambil berjalan. kang beriya-iya amek gambar kang, pencuri ragut dslr kau camana..better keep it low..

paip ajaib. ajaib la sangat..heh

oh kay, its time to go home..over exposure lantaklah..

6 comments:

Anonymous said...

Meriahnyer =)

radin fadli said...

meriah sungguh..seronok tengok hehe

cEro said...

dah lame nk jalan sane mlm2, tp langsung takde kesempatan...
adoi..

a.n.y.s.s said...

huu..me org melaka pun tak pernah sempat nak jalan sini! kene pergi jugak cuti sem ni! :D

nurul nadea said...

@cero, ko org melaka ke?

@anyss, pergi la ronda2 negeri sendiri..keh keh..

Yatre Hayati said...

mcm syok jer tempat ni.