Tuesday, December 28, 2010

DIY BOOK : darjah 6

adek aku baru beli buku. salah satunya menarik perhatian aku. saiz sama dengan drawing block kertas lukisan tuh. aku dulu beli semua page dalam drawing block tu kosong. tapi sekarang,



siap guide step-one-step camana nak buat bakul DIY, topeng DIY, landskap, abstrak, batik, wayang kulit, bla bla + + yang pastinya ak jealous ya amat! kenapa mase aku sekolah semua benda ni tak ada? manja betol budak zaman sekarang ye semua disuap. dah lah buku nota rampaian kecik tu pon dalam da siap printed segala. tinggal isi tempat kosong je.


aku harap sangat dapat jadi cikgu seni. seni biase je. bukan cikgu seni profesional macam ms weed i dont drink milk tuh.



*zaman dah berubah*

5 comments:

Sophie Al-Yahya said...

aku rasa kita ada minat yg sama.
aku pun ade cita2 nak jadi cikgu seni. =)

Marya Hana said...

mmg layak jadi ckgu seni visual! :)

Nor atau Nad said...

best gilakk!!!
kalau cm ni sure aku x ponteng waktu seni =)

::FAIZ:: said...

aku nak jadi cikgu Af, sebab leh Femes. hehehe

yangyuyu said...

ye memang manja dan org skang pun pandai buat duit..reka produk2 cenggini