Sunday, December 26, 2010

pilihan terpaksa


aku benci gila bila aku takde pilihan dalam membuat sesuatu which means, aku terpaksa kalau taknak kena bunuh. ouch, bunuh sounds over. manusia kalau kate takde pilihan memang tipu gila. pilihan tu ada cuma kekuatan nak memilih. susah nak kata " tak nak" tapi senang gila cakap " ya" ataupun "ok" yang akhirnya makan diri sendiri. . kalau aku cakap tak nak, something bad would happen.


lupakan perenggan pertama. sebenarnya aku nak cakap : aku tak suka ambil gambar event party mengarut-ngarut! memang tak reti memang fail. setakat snap dengan flash, adek aku pon buleh buat. dem!~ dah lah aku tak tahu nak pakai baju pe time party ni. white shirt and black jeans would look professional, i guess ~ before that jangan cakap lah berapa banyak persalinan yang aku try and error. dem la weh -_-. but, its a favour from friend to friend.



disable comments. sorry eme.