Thursday, December 23, 2010

tepuk tangan keji

lately ni aku stalk kat facebook orang-orang yang pernah buat aku menangis, orang-orang yang pernah pijak aku, orang yang selalu pandang rendah kat aku, orang yang buat tahi kat aku, orang yang ambil kesempatan... bila aku tengok diorang terjatuh dalam kehidupan, aku rasa macam nak :



tepuk tangan. 



aku rasa aku dah menang dari diorang.



aku rasa perangai aku macam ni lebih keji dari diorang. *cepat beristighfar.


.

6 comments:

Khai said...

tepuk2..aku tumpang hepi...

Rebelle Me said...

itu manusia kan..
tapi jangan tepuk happy kuat sangat..
(:

Nor said...

cepat2 bersyukur
:)

aisyah said...

biase la..
kdng2 kite kt bwh..
kdng2 kite kt ats..
huhhu

cEro said...

aku pon slalu buat..
hahahah

nurul nadea said...

khai, jangan..nanti takut kena tepuk balik..


fara, i'm not..cepat2 istighfar.


nor, baiklah..ALHAMDULILLAH =)


aishah, ha a..baru nak taip..hehehe


cero, ooooo..ok, lumrah kan..hehe