Thursday, December 16, 2010

Rasa hari ini

hari ni aku rasa satu perasaan pelik. aku rasa sayang yang teramat amat kat mak dan abah aku sampai aku rasa kalau mak abah suruh aku putuskan hubungan dengan boyfren aku pon aku sanggup. pelik huh~



lagi, makin aku nak berenti jadi ladyshooter event, makin banyak plak job aku ambil. Disember ni je ada 4 event aku kena shoot dan 1 job editing buat album. aku takut tak dapat bagi komitmen dengan profesion aku nanti. so, i decided to quit for temporary. shoot diri sendiri boleh la sangat. then, bila dah ok, baru mula balik.



lagi, hari ni..HAPPY ANNIVERSARY sayang ^_^.



oh thankyu mom for bought me this :



and get myself this:



one for me and one for my camera. fair isn't it..=)

8 comments:

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

woho...cun ah beg...

cEro said...

alolololo macam sweet2 je entri ko kali ni...

H A N S said...

cantek beg tu!! :)

::FAIZ:: said...

Mahal tak beg tu hehe

Nur Atiqah said...

entry nieyh bebetol cakap pasal rasa. hehe :)

nerdy nadea said...

x mahal la..beg cantik? ok fine..its my mom taste..i got lil differnt taste though..hehehe..

izYaN said...

Cam kenal jek beg hitam tu...lawakan?? dari jauh tuuuu~ huhuhuhuhhuhu

nerdy nadea said...

yelah2..beg tu ko beli kat german..yelah2..free kan..teeeheeee..