Sunday, December 5, 2010

Khilaf Jiwa

aku selalu kondem photographer wedding yang potong jalan photographer wedding lain yang memang cari makan dengan shoot wedding photo. padahal aku sendiri pernah buat.

ade sekali aku berebut customer dengan wedding photographer lain. dia bagi quotation dulu. then bila aku pulak nak bagi quotation kat pengantin tu, aku siasat dulu berapa quotation yang photographer tu bagi. lepas da dapat tahu, aku hantar plak quotation aku yang nilainya lagi rendah. then, i got the job.

memang jahat tapi bila dah desperate, macam tu lah. sekali itu je aku. janji tak buat lagi -_-


abang sarel kawen.

4 comments:

DAUD said...

ko jahat....

emezul said...

nad baek..

www.keryoki.tk said...

nad, jangan potong lain aku la ye. kalau aku charge RM100 je, xkan ko nak kondem RM50 je. x berbaloi gak kan>? hhe

nerdy nadea said...

keryoki, takkanlah aku nk potong line member sendri..hehehe..x lah..i'm gonna quit wedds photog anyway..=)