Monday, February 1, 2010

3 saat yang lepas...


menggigil kepala lutut aku bile ade orang ketuk pintu bilik macam nak roboh..
orang pejabat datang...
kelam kelibut aku sorokkan benda periuk belanga segala..nasib bek mase tu aku kunci pintu..so, dia tak boleh la sukati je nak masuk...

akak pejabat: dik, kami nak check pendaftaran elektrik..

saya : owh...ok...(selepas berjaya kunci locker yang ade segala benda haram jadah tak daftar tu)

akak pejabat : ni gitar ni dah daftar belom?

saya : ha?kena daftar ke? ..(sengal je..mane ade pakai elektrik...)

akak pejabat: ni nak jadi yuna ke nih...

saya : hehe..takkanlah..

mende lah akak ni..nak jadikan saya yuna ke? jadi yunad kot... 


akhirnya berjaya akak-akak pejabat tu keluar dari bilik aku..ye, akak-akak..tadi ade sorang je pastu datang plak lagi sorang...

fuh..selamat...kepada akak pejabat..periuk belanga segala tu dah rosak..tak pakai pun..cuti raye cina ni saya bawak balik ye...


p/s : cepat-cepat kunci pintu pastu buat-buat tido.

2 comments:

emezul said...

nad ngelat..
agak2 kene saman x??
haha
eme da dpt memo da..
adoiiii...
waaaaaa....

nurul nadia said...

aku selamat la wei..hehe