Friday, February 5, 2010

Aku ade roomate..

sape-sape yang bilik single mesti takde roomate..ni yang aku nak kerek sket nih..aku ade roomate..romate yang baik yang korang takde sama macam aku..

korang ada ke?
wek*..

tapi sebenarnya aku nak tunjuk ketidak terelan aku dalam menangkap gambar roomate aku ni sebab terpakse edit extra tuk naikkan kaler dia..*sigh


nak kenal dengan roomate aku?





dah dah..cukup cukup la tu tengok roomate aku..ngeh..ngeh..



p/s : nak kutuk editing aku boleh..kutuk roomate aku jangan! dun say i didnt give warn ya...wahah..;-)

5 comments:

YaN said...

Cam slalu nampak jek tudung tu...

emezul said...

haha..keji je mggis..

nurul nadia said...

ala..buat-buat tak taw sudah...

rmate ko! said...

rumate ko gem**

nurul nadia said...

x lah..ko kur** la..heh..heh..