Friday, October 15, 2010

blog yang paling cool dan best

my yesterday night supper, COOL BLOG


cuaca baru-baru ni memang buat bibir kering, ulser, so memang kena la pergi beli cool blog ni. dulu kat uni, almost everyday beli. addicted gila. sekarang kat rumah, aku ajar mak minum benda ni dan mak juga dah terkena ^_^. ADDICTED.


Beli 3 untuk aku sorang. 1 minum habes kat jusco, 1 lagi minum dalam kereta dan 1 lagi tengah minum sekarang. teeheee =)

haneydew blended with pearl and chocolate blended with pearl.

 penagih cool blog

actually, ape yang best pasal cool blog ni adalah bila sedut kan, rasa teruja gila bila dapat gigit pearl yang kenyal-kenyal tuh. ^_^. itu ja. air blended tu tak de lah best sangat tapi still best.


p/s : sluuurrrrrrppppp...hmmm ;-D

34 comments:

hannafauzann said...

yesss ! betol . best gila . dekat K4 bandar tun hussein onn cheras ade cool blog . sedap gila ! main ingredient air teh susu . i interview org tu you . haha . suka yang oreo nyummm .

fiqkbe said...

nyum3... fiq suka cool blog jugak. chocolate oreo =D

mizzura said...

oh..taknah try..boleh cuba nanti..

petisuara said...

aku pon ade buat post psl cool blog dulu2!hihi

eesyaheera said...

smoothies dia terbaik weh. aku suka gila pearl kenyal-kenyal. slurppp!

sarah said...

ngaaaaaaa~
cool blogg :P

Kap said...

kau punya spek...
...jelita sungguh :)

Mimi Saidi said...

yeah..petisuara pnah cite sal cool blog!

Nor atau Nad said...

first time aku dengar
jakun jap
o___O

Anis izyan Abd Rahman said...

perghh
feberet kowwtt niee!!

emezul said...

tgoklaaaaa sape kenalkan kat ko nad..hhehhee

cEro said...

dang!!
kenapa aku baru tau kewujudan mende ni??
kt tmpat aku takde pon??
alaaa...dengki!!!

chomelxii said...

saja je wat aku geram...td nk beli cool blog nie,tp dorg da tutup kedai... :(

I_Hate_Lolipop said...

jgn minum ais..skang ni ramai org batuk, nanti x leh karoke.

Umie Nadhirah said...

cool blog...
Ingatkan blog awak cool tadi XD MiaHAHAHA.
Tak penah minum menatang tu -____-

nerdy nadea said...

hanna, kita geng..hoho

nerdy nadea said...

fiq, mesti selalu ko merayap cari cool blog kat jj taman U..heeehe

nerdy nadea said...

mizzura, serius tak penah try? U shud try it.

nerdy nadea said...

petisuara @ yana, aku ingat...ha a..ade entry ko dulu mase kat utm pasal cool blog nih =)

nerdy nadea said...

eesyaheera, kita geng cool blog (gcb)..keh keh..

nerdy nadea said...

nyna, jom minum..ko blanje..heehe..

nerdy nadea said...

kap, itu photoshop ^_^

Zaidong said...

kt mane kedai ni?

nerdy nadea said...

mimi saidi, ha a..aku ingat..

nerdy nadea said...

nor, budak student mesti tahu weh pasal ni..heehe..takpe, g la try..

nerdy nadea said...

anis, same like me =)

nerdy nadea said...

eme, aku tahu..thanx to YOU ok =)

nerdy nadea said...

cero, takkan la xde..kat jusco mesti ada...kena try tahu ^_^

nerdy nadea said...

chomel, coolblog tutup kedai hari jumaat ea? tak tahu plak..

nerdy nadea said...

i hate lollipop, aku tak gemar karoke..suara memang haram tak sedap..keh keh..alasan nak minum ais byk2..

nerdy nadea said...

umie, u shud try it..murah jer..tak macam harga kat secret recepe..

Umie Nadhirah said...

satu tu brape?

nerdy nadea said...

blended rm 2.50. tapi topping pearl kena tambah 60 sen. extra jelly topping or serbuk kena tambah la duit sket..tapi biasa choc blended plus pearl rm 3.10. sedapp weh ^_^

chomelxii said...

nadea,aku smpai dorg da siap kemas da....xde rezeki....choc+pearl fav aku...xsuka oreo..mesti tersedak2 minum...(^^)