Sunday, October 17, 2010

reading stuff

sejam yang lepas, aku pergi kedai. beli magazine GLAM. RM 10. bagi aku agak mahal tapi berbaloi. Majalah ni banyak sangat gambar-gambar yang menunjukkan nilai kualiti fotografi yang...aku suka =)


Dah lama aku tak belanja mata aku cuci pemandangan setting fotografi studio. berangan suatu hari nanti rumah aku akan ada satu bilik khas untuk studio. ambil gambar aku, anak-anak, mak, abah, adek-adek....kalau tak jadi realiti pun, berangan adalah satu perkara percuma dan sangat menggembirakan =)

oh, ini cuma 10 peratus daripada almari majalah. =P

7 comments:

Khai The Kerozer said...

ak setiap bulan cme berbelanja beli magazine digital camera or click..rm9 jer..tp mama n gf slalu bising...adehhh....huhuhu ;P

nurul nadea said...

hehe.khai, biasa lah tu. mak aku pon selalu bising beli2 menda2 nih. takpe, ini investment..kita belajar through it kan..=)

Encik Psychopath said...

aku beli majalah playboy ngn penthouse je. tu pun kadang2. da la mahal.

cEro said...

aku slalu beli komik...
kdg2 bukan tiap2 bulan, tp sekali beli mmg 5-6 bijik rasanya..
adoi...

nurul nadea said...

psychopath, aku tahu taste ko..wkakak

nurul nadea said...

cero, itu pelaburan kau..ko kartunis..ok pe beli sekali banyak..

hudhud said...

i love glam ! bazaar pun superb. try la :)