Monday, October 18, 2010

gambar atas stage

18 oktober 2010

hari ni dapat barang dari pos laju. gambar konvo atas stage. happy? entah..kalau takde pon takpe kot..


dapat je gambar ni, abah terus nak framekan dan nak gantung di dinding. ya, di DINDING. tak gemar aku. macam nak kerek-kerek ja. dahlah muka aku dalam gambar ni tak lawa. yelah, muka aku dari angle bawah memang hodoh. gambar aku semua dari angle atas and atas sikit dari eye-level. keh keh..

pokoknya, aku takkan gemar gantung gambar konvo masa tadika or masa degree.

Nway thanx to team KFK (kelab fotokreatif) yang berjaya proses gambar dari pengambilan hingga ke pengeposan =)
pejal and sally. and ramai lagi tapi takde gambar diorang..

kalau nak menggunakan khidmat KFK di UTM dalam pengambilam gambar apa-apa acara, boleh call di : 017-7628280. ^_^