Friday, August 27, 2010

baju kurung lace



OMG. can i copy the design? from oldblossom. baju kurung lace.

mak : kakak nak baju kurung lace?

aku : eh,macam orang ngantuk disorongkan bantal plak. NAKKKKK..

heh~ " tapi mak, nak macam oldblossom punya. taknak kain yang macam zaman mak-mak dulu"


pee/ass : got to ask jezmine if i can make it myself the baju kurung.

12 comments:

nn said...

cantik2 kan fabric and design! :DD terasa mau beli tapi harganya... mesti mahal O_o

eeqa~ said...

hoho~ semat! i ada usha jugak~

tp i adore kebaya lace afta i nampak kat jj coincidentally aritu. chantek! he~

mizzura said...

cantik sesangat...kalo tempah baju ikut konsep ni dikira menciplak gak ker... :-(

nurul nadea said...

nn, ha'a..sama la..aku pon pikir mesti mahal giler ni..designer cloth..

nurul nadea said...

eeqa, i x jumpe pon kat jj..bpe harge? nak jugakkkk..

nurul nadea said...

mizzura, entahlah..paten ni didaftar ke..haha..yg penting aku tamo reben besar gabak kat leher baju tu..menyemak..

Rina (◕‿◕)✿ said...

pehhh. cun sangat2 ni!

Ct SoLeHa said...

baju lace?? suka..suka..wpun kena pakai lapis kat dlm..

nurul nadea said...

rina, kalau aku buat, ko nak beli x? hehe

nurul nadea said...

ct soleha, soleh nye nama ko..bagus2..klo tamo pakai berlais, bleh jahit kain linen kat dlm =)

Nadia said...

wow cantik lah kan baju kurung ni! :)

nurul nadea said...

yup..strongly agree Nadia =)