Sunday, August 15, 2010

awek macam aku


looser giler dapat awek macam aku. aku rasa la. semalam sepatutnya birthday yang tersayang aku tapi aku pulak buleh buat bodo tak ingat. mati-mati aku ingatkan minggu depan. rupa-rupanya minggu depan tu birthday ex-bf aku.

ex-bf aku ada 3 yang birthday nye dalam bulan 8..so, blame me sebab dapat couple yang sumer lahir bulan 8. dum*.

nak jadi orang 1st wish memang haram tak sempat lah. so, jadilah orang terakhir wish. takpe, i buat kek fevret u okay ^_^. (tiba-tiba gedik nak mamp)

mula-mula camwhoring depan peti sejuk. then, in da making...oh, kat dapur tak boleh guna dslr. nanti lense masuk tepong.


tadaa~ dah siap. happy birthday sayang ^_^

ok, satu memang tak cukop. takpe, aku bagi satu balang. heh =)


nah, pilih nak kaler hape? hehe..


pee/ass : im so sorry dear...

sesekali menggedik dalam blog..


10 comments:

Faizal Sulaiman said...

comel..comel cupcake ko tu wehh

mizzura said...

cute and comel sangat...nadia mmg kreatif sentiasa..:-D

Nour Eyza said...

comelnya..
eiii..
sweet sgt2..
=)

Nor atau Nad said...

takpa lupa wish pon
asal dpt cuppcake sure cair
muahahaha
:DD

Mind Me said...

ssooo sweettt =)

nerdy nadea said...

faizal, comel mcm pipi bayi kan..haha

nerdy nadea said...

mizzura, thanx..

about da shawl tu, u lmbat reply komen i hari tu..da ade org amek..heeehe

nerdy nadea said...

eyza, sweet ke..aku rase mcm gedix je..heehe

nerdy nadea said...

nadirah nor, harap-harap gitulah gamaknya =)

nerdy nadea said...

whoda, sweetnya nama ko..hehe..arigato~ =)