Sunday, August 15, 2010

blogwalking?

bukak pc, explore internet, ngadap blog. hmm, last 3 days, aku gila sangat blogwalking sebab jakun dapat first BE (buffered earning). penat giler blogwalking ni tapi best bila terjumpa blog yang best-best dan buleh tambah kat blog list untuk dibaca.


tapi yang tak bestnya bila aku niat blogwalking kat blog orang sebab nak mengharapkan orang datang balik ke blog aku. aku rasa macam pelacur plak. pelacur blogwalking. aku tak cakap kat sape-sape k. aku cakap pasal AKU.


pening aku blogwalking sebab lama sangat duk depan pc. mata pun jadi amat tidak sihat. heh. sape suruh. padan muka aku. tapi nak jugak duit dari nuffnang tuh. tapi kan, brape sen sangatla nak comparekan dengan bil internet aku setiap bulan. tapi orang kata, lama-lama buleh jadi bukit. macam redmummy dapat rm7000 sebulan.


final decision, lantaklah dengan BE tu. buat aku tersasar je tujuan nak hupdate blog.tiba-tiba jadi tak enjoy nak blogging.



pee/ass : blogwalking untuk mencari bahan bacaan menarik. skema siot~

aku rajin bace blog orang lain tapi via handphone sahaja. sebab ada kerja lain selain menghadap pc. sebab tu aku tak komen kat blog orang lain. haha, macam ala-ala stalker. heh.

23 comments:

Encik Psychopath said...

aku blogging lg sempoi. nuff pun xde. anti advertisement konon. asal ade org bace then happy, cukup memuaskan aku.

nn said...

blogwalking kat blog yang difollow je :P

Nor atau Nad said...
This comment has been removed by the author.
Nor atau Nad said...
This comment has been removed by the author.
zulkbo said...

salam..
dapat BE??
tahniah..

Nor atau Nad said...

aku suka pasal pelacur blogwalking tuh
aku prefer kenal blogger secara natural
alaala jodoh gitu

p/s:aku merepek -________-"

Faizal Sulaiman said...

whoaaa

BE tuuu

Haziqah Muhamad said...

kena ada mood kalau na blogwalking neh ;)

Che Armster said...

Hmm.. Nak komen tapi tak terluah.. dah berapa kali taip pastu delete balik dah ni :(

Nawaitu kot.. jangan terlampau berharap.. just niat kita BW nak tolong orang sambil-sambil kenal satu sama lain. Kalau diorang datang balik alhamdulillah.. kalau tak anggap sedekah je la.

aku BW ikut mood jugak :P

congrats dapat BE btw.

hachereennor'ain said...

selalu pergi blog orang and baca je .jarang nak komen and tinggalkan jejak .tapi kalau orang komen ,kita reply lah kan .orang lawat kita ,kita lawat dia balik .

www.keryoki.tk said...

lama2 depan skrin ni bahaya
duit boleh cari :)

nerdy nadea said...

cayalah psychopath..xde nuff ye..pasang je lah..sambil menyelam makan beger..

yup, suka kalau ada org baca ..

nerdy nadea said...

nn, i like that =)

nerdy nadea said...

zulkbo, thanx..

nerdy nadea said...

nadirah nor, yezza..mcm aku kenal ko..hihihi

nerdy nadea said...

faizal, hape yg speselnye BE tuh..aku penat bw tapi dapat 20sen je..heh

nerdy nadea said...

daboo, mood ade tp at da same time sakit mata..hehehe

nerdy nadea said...

che armster, nice thought ^_^

ok, i take ur advice..

nerdy nadea said...

hachereennor'ain, sbb tu aku suke baca blog ko..blog ko jujur..

nerdy nadea said...

keryoki, ha'a..mata aku sape nak derma kalo dah kong..

Nor atau Nad said...

wahhh jodoh ke perkenalan kita??
aww awww
so suweeett
maloo makk nyahh
:DD

nerdy nadea said...

erk..hehe..ko dtg balik..malu aku nyah..yaww..haha~

Db Cooper said...

haha, adat la 2 blogwalking