Saturday, August 7, 2010

Kalau je..

pernah tak sesekali di benak kau, kau fikir " kenapa la aku tak cantik macam si polan tuh " ataupon " kenapa muka aku buruk?". ok,mungkin tidak kepada korang tetapi ianya selalu terjadi kepada orang-orang yang jenis tak bersyukur. tak bersyukur dengan apa yang ada.

CONTOH salah seorang daripada manusia yang jenis tak reti nak bersukur ni, adalah AKU.

dari kecik, i mean sekolah menengah, aku selalu berangan nak muka macam ni :

kristin kreuk

bagi aku kristin kreuk ni ada senyuman dan mata yang perfect walaupon ketinggiannya tak berapa nak perfect macam hanis zalikha.

aku pernah terpikir kalaulah diberi peluang tukar wajah, aku nak macam ni. wakaka..

suka mata ala-ala sepet. heh..ok, itu sume pesen kristin kreuk yang lama. the new kristin kreuk sangat adorable. short layer hair..

sekarang emma watson pun dah kasi potong itu rambut panjang. da trend hollywood kot..

hoho..tak jemu pandang minah ni.


but, i do love more the 'old ' kristin kreuk. long hair and sweet ang young gojes fab..heh..

ok, nak more picture buleh google sendiri si heroin smallville ni.


pee/ass : kalau korang nak alter muka, sape yang korang nak? ok, bak kata Ladynoe, dunia ni kalau penuh dengan "BERKALAU", syurga pon boleh ada depan mata. jadi, mari kita mensyukuri nikmat yang Tuhan dan limpahkan ni.

pee/pee/ass : i still love kristin kreuk face.

20 comments:

NAZ said...

kenapa bila i tgk pic dia baru rasa dia cantik dari dia act dalam smallvile haha

www.keryoki.tk said...

uit..taste aku nih..hehe..ada member aku sorang sebijik cam dia..

nerdy nadea said...

naz, sebab aku yang tukang berangannya..hehehe...

nerdy nadea said...

woh keryoki..best bangat ada muka mcm kristin nih..kem salam ea...haha..tiba-tiba jadi lesbian..

Marya Hana said...

ske die jugak !
ikon mate sepet :))

Me said...

kristin kreuk memang cantik. tak pernah jemu tgk :D

nn said...

dulu suka tengok smallville pasal ada kristin kreuk. :D

Encik Psychopath said...

video blue dye best.

emezul said...

hhahaa,, nad ni.. da hepi balik ye..xcite pon pglmn insak.. pe yg ditanye je?? hoho.. brangan xsudah.. hahhaa

www.keryoki.tk said...

mana boley. gua punya. lu cari la 'lelaki'. hahaha

www.keryoki.tk said...
This comment has been removed by the author.
nerdy nadea said...

marya, wooo..kita geng..hehe..


aziati, i strongly agree wif u..


nn, aku pon..tp jln citer buat kristin jd jahat plak..


psychopath, download kat mana weh? tiba2 lagi sekali perasaan mcm lesbian.cett..

nerdy nadea said...

eme, interview tu tanya pengalaman bekerja je..xde benda sgt nak citer..


keryoki, hoho..awek kau ea..ok, aku cari 'lelaki' len..haha

Fuz said...

bersyukur2...
kalau semua allah cipta cantik2 belaka.
payah hidup ni

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

dear, kamu dah cantik dengan diri kamu sendiri tau?

:)

hachereennor'ain said...

kristin kreuk memang cantik .sebab dulu masa i kecik selalu fikir orang kulit gelap sikit tak cantik .tapi bila tgk kristin ,rasa cantik lak warna kulit macam tu .

nerdy nadea said...

zara, saje je berangan,..hehe..


hachereenor'ain, yup..agreeable..

MaryamJamilah said...

betul!! sy juge suke muke beliau. lebih suke dari muke model2 laen. hahhaa.

nerdy nadea said...

me too maryam jamilah..u adek beradek dgn mulan jamila ea..heehe

cujern said...

i ade fren yang muka mmg sebijik kristin kreuk... nama dia huda.. kitaorg panggil dia lana...sebab muka mcm kritin kreuk nie... mmg comel sangat2