Saturday, August 21, 2010

masin

lepas berbuka tadi takde pencuci mulot macam biasa. so, gamble la. cuci mulot dengan air paip sudah. lepas tu aku korek hidung.

tengah sedap-sedap korek hidung tiba-tiba adek aku tertolak dari belakang.

blurp..termakan tahi hidung sket. hmm..MASIN.

aku pon google mengenai tahi hidung.

VIENNA:Mengorek hidung dan memakan sisanya ialah salah satu cara terbaik menjaga kesihatan tubuh badan, dakwa seorang doktor terkenal di Austria. golongan yang mengorek hidung dengan jari mereka lebih sihat, lebih gembira dan mungkin lebih sensitif kepada perubahan tubuh mereka.

sumber penuh disini.


pee/ass : aku rasa lebih sihat, gembira dan sensitif skang. wooh~ =) 

14 comments:

Peminat Katie Holmes said...

ish...........

aurikelsan said...

whoaaa hahaha

zulkbo said...

Salam bertandang lagi
apa khabar? Moga sihat
orang di sini..jangan
lupa bayar zakat fitrah
he he..
جزاك اللهُ خيراً‎

FaizalSulaiman said...

miahahahahahhahaha

aku pernah baca nadea pasal kisah tahi hidung neh.hohoho

berkhasiat la katanya.hehehe

DAUD said...

errrrr,....

AUR said...

hahahaha... mcm2 la ko ni...Rasenye dr.Australia tu nak sedapkan hati ko je...hehehehe...Jgn marah aaaa....

Selamat Pose....

keryoki said...

lepas berbuka ke sebelum berbuka?
saja kan higlight awal2 "lepas berbuka"..
haha

Hamzah Ian said...

yeksss..biar betol ko mkn taik idung1!!!! hahahahaha

nurul nadea said...

aur, aku pon rase dr. austria tu saje nak sedapkan ati aku..kitorang memang dah kamceng..huhu..dulu sama-sama main teng-teng..heh~

nurul nadea said...

faizal, ha kau sorang je sokong aku..berKHASIAT..dengar tu korang..hehe

nurul nadea said...

ish..siotlah ko keryoki..lepas berbuka la..aku puasa tahu..hoho

nurul nadea said...

hamzah, aku x sengaje lerrr...

emezul said...

nad selekeeeeeehhhh.. hahaha

nurul nadea said...

weyh..eksiden lah..ini dimaafkan oke..haha